loading...

ساختمون

مرجع نيازمندي هاي صنعت ساختمان

بازدید : 206
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

انواع پرده اداري دكوراسيون شامل:
۱-پرده كركره چوبي در ۳ سايز ۲۵، ۳۵ و ۵۰ ميليمتر
پرده كركره چوبي از چوب طبيعي ساخته شده و در قطر ۵۰ ميليمتري در دو نوع كه يك نوع آن با نوار پهن و ديگري با نوار قيطاني توليد مي شود.
۲-پرده كركره آلومينيومي در قطر هاي ۱۶، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ ميليمتر
۳-پرده زبرا در طرح ها و مدل هاي متنوع
۴-پرده شيد در طرح ها و مدل هاي مختلف
۵-پرده لوردراپه يا عمودي در مدلها و طرح هاي متنوع
۶-پرده شيد رول در طرح ها و مدل هاي مختلف ميباشد كه براي كسب اطلاع بيشتر و ديدن مدلهاي پرده كركره روي لينك ها در اين مطلب كليك نماييد تا بتوانيد تمامي محصولات پرده كركره را در سايت ما ديده و انتخاب كنيد.

بازدید : 198
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پرده كركره آلومينيومي يا فلزي اولويت اول خريداران پرده كركره ميباشد زيرا به خوبي و به طور كامل نور ورودي را كنترل مينمايد. پرده كركره آلومينيومي در قطر هاي ۱۶، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ ميليمتري توليد شده كه اين تنوع توليدي به خريداران اين امكان را ميدهد كه از اين نوع پرده كركره در محيط هاي مختلف اداري مثل اتاق مديريت، كنفرانس، كارشناسي و همچنين بين پنجره هاي دو جداره استفاده كنند.جاي پيچ ها در روي اسپانيوليت بسيار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت يك پيج قرار گيرد. در سمت چرخ دنده بهتر است كه پيچ ها به هم نزديكتر بوده تا در اثر فشار دستگيره، اسپانيوليت از پروفيل جدا نشود.بهتر است مقدار روكش اسپانيوليت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمك را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناك دچار خوردگي نشود براي كسب اطلاع بيشتر و ديدن مدلهاي پرده كركره روي لينك ها در اين مطلب كليك نماييد تا بتوانيد تمامي محصولات پرده كركره را در سايت ما ديده و انتخاب كنيد.

بازدید : 165
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا به دنبال خريد پرده كركره هستيد؟ انتخاب يك پرده مناسب علاوه بر زيبايي، قابليت تنظيم نور را براي محيط ما ايجاد مي نمايد. براي كسب اطلاع بيشتر و ديدن مدلهاي پرده كركره روي لينك ها در اين مطلب كليك نماييد تا بتوانيد تمامي محصولات پرده كركره را در سايت ما ديده و انتخاب كنيد.

بازدید : 168
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

موارد مصرف ساندويچ پانل :ساخت كانتينر ، كانكس ، خانه پيش ساخته ،سوله ، سازه هاي فلزي ، كمپ اسكان موقت ، سقف آلاچيق و ....

قيمت ساندويچ پانل، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل سقفي

برچسب ها ساندويچ پانل ,
بازدید : 212
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كركره پنجره اي ELESSA مناسب براي كليه پنجره هاي ساختمانها، منازل ويلايي، كارخانه هاي صنعتي و حتي سوله هاي كارخانه ها مي باشد.كركره پنجره اي ELESSAA به وسيله ي ريموت كنترل، باز و بسته ميشود و با بهره گيري از تيغهكركره پنجره و موتور كركره برقي توبولار كوچك تر ميتوان به سادگي فضاي خانه را ايمن تر و نماي ساختمان را زيبا و شكيل كرد. اين نوع كركره از ورود اشعه هاي خطرناك خورشيد به محيط خانه جلوگيري مي كند و همينطور در مكان هاي شلوغ، از ورود صدا هاي ناهنجار به درون خانه جلوگيري ميكند . اين كركره ها را مي توان همگون با نماي ساختمان به هر رنگي سفارش داد و از ديد ظاهري، نماي ساختمان بسيار زيبا تر ميشود. كركره پنجره اي، نقش بسيار مهم و اساسي اي در جلوگيري از هدر رفتن انرژي در فصل سرما و گرما ايفا ميكند . به طوري كه در تابستان و روز هاي گرم با فضاي عايقي كه بين محيط خانه و محيط ساختمان درست ميكند، مانع عبور گرما و گرد و خاك به داخل ساختمان ميشود. و همين طور در فصل هاي سرد سال و زمستاني عايقي بين فضاي ساختمان و محيط بيرون درست ميكند و از خروج انرژي و گرما از خانه يا ساختمان جلوگيري مي كند.
كركره پنجره يكي از شاخصه هاي زيبايي و امنيتي يك مكان مسكوني مانند ويلا و آپارتمان هاست .امروزه در ساخت انواع ساختمان از درب اتوماتيك استفاده ميشود . درب اتوماتيك هم انواع مختلفي دارد :درب شيشه اي اتوماتيككركره برقيدرب اتوماتيك پاركينگكركره پنجرهكركره هاي اتوماتيك سقفيكركره سكشنال پاركينگ يا درب اتوماتيك زير سقفيدرب اتوماتيك ريلي و …كركره پنجره بهترين انتخاب جهت حفظ امنيت فضاهايي مانند ويلا و آپارتمان كه سكونت در آنها كمتر بوده و يا پنجره هاي اين اماكن به راحتي در دسترس است وخطراتي مانند سرقت آنها را تهديد ميكند است . اين كركره علاوه بر حفظ امنيت ،زيبايي بخش اماكن فوق هم هست . كركره پنجره مانند ديگر كركره ها يك مكانيزم مشابه دارد. يعني در كركره پنجره از تيغه كركره برقي،شفت ۸۸ مخصوص رولينگ شاتر ،موتور توبولار كركره هاي پنجره ،ديگر يراق آلات كركره هاي پنجره استفاده ميشود .البته كركره پنجره در مقياس و متراژ هاي كوچكتر طراحي ،توليد واجرا ميشود .براي اجراي كركره پنجره معمولا از جنس تيغه آلومينيوم كركره برقي يا تيغه فولاد منيزيوم استفاده ميشود .البته جهت زيبايي و امنيت هر چه بهتر كركره پنجره تيغه هاي كركره برقي پلي كربنات شفاف و تيغه كركره برقي رول گيتر شايد جزو بهترين انتخابها باشند .براي ظرافت بيشتر كركره پنجره با تيغه كركره برقي آلومينيوم تيغه ۴۴ سانتي السا هم را نبايد فراموش كرد .زيرا تيغه كركره برقي ۴ سانتي متري نيز خصوصيات منحصر به فرد خود را دارد .در كشورهاي توسعه يافته مانند آلمان براي نصب كركره پنجره از تيغه كركره برقي ۴۴ سانتي از جنس پي وي سي استفاده ميگردد. ولي در كشورمان بدليل ضعف امنيت در اماكن به خصوص اماكن كم تردد بهتر است جوانب احتياط را رعايت كرده و تيغه هاي كركره پنجره مطمئن تري را بكار گرفت .

بازدید : 152
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ساندويچ پانل يك لايه عايق فشرده است كه از دوطرف به دو لايه ورق محدود شده است. ماده عايق بايد بسيار نرم و سبك و داراي خواص فيزيكي خاص باشد. ساندويچ پانل ها به دو گروه ساندويچ پانل سقفي و ساندويچ پانل ديواري تقسيم مي شوند كه با پلي اورتان ، پلي استايرن و پشم سنگ توليد مي شوند و جايگزين بسيار مناسبي براي ديوارها و تيغه هاي آجري و سفالي مي باشند.
از مزاياي اصلي پانل هاي ساندويچي براي مصارف ساختماني مي توان موارد زير را نام برد:
سبكي : به علت استفاده از مواد سبك در لايه مياني اين پانل ها، وزن آن به شدت كاهش مي يابد. يك ديواره ساندويچي در مقايسه با نمونه مشابه سيماني يا آجري گاه تا 50 برابر سبك تر است. اين مسئله به ويژه در سبك سازي بنا، مقابله با زلزله و كاهش هزينه زيرسازي بسيار مهم است.
مقاومت بالا : عليرغم سبكي فوق العاده ساندويچ پانل، اين محصولات مقاومت فوق العاده اي را در برابر انواع فشارها و ضربه ها دارند. اين پانلها نيروي وارده را به خوبي جذب كرده و مقاومت بالاتري نسبت به چوب از خود نشان مي دهند. اين مسئله در ساخت ديواره ها و سقف هاي كاذب از اهميت ويژه اي برخوردار است.
مقاومت در برابر خوردگي و پوسيدگي : اين قبيل پانل ها بر خلاف ديوارهاي متداول بتني در برابر رطوبت و شرايط خورنده محيطي دچار آسيب هاي ناشي از خوردگي نمي شوند. اين مسئله باعث حداقل شدن هزينه تعمير و نگهداري مي گردد. در مقايسه با پارتيشن هاي چوبي، اين پانل ها از طول عمر چندين برابر در محيطهاي مرطوب برخوردارند. همچنين به علت عدم پوسيدگي، از نظر بهداشتي نيز مطمئن بوده و جاي نگراني براي تجمع ميكروب در ساختمان باقي نمي گذارد.

قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل

برچسب ها ساندويچ پانل ,
بازدید : 198
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي داخلي و زيباسازي محيط خانه ها از اتاق نشيمن و اتاق خواب فراتر رفته و امروزه ايجاد فضايي زيبا و دلنشين در حمام‌ها نيز از اهميت زيادي برخوردار است. از سوي ديگر در حمام‌هايي كه از پارتيشن يا كابين براي جداسازي فضاي استحمام استفاده نشده است، علاوه بر خطراتي مانند سر خوردن بر سطح مرطوب حمام، وجود بخار آب در تمام فضاي حمام موجب پوسيدگي درب حمام مي‌شود.

كابين دوش بدون فريم

كابين دوش بدون فريم، قابليت انعطاف بيشتري داشته و قابل انطباق با فضاي حمام شماست. طراحي زيبا و ساده اين كابين موجب جذب طرفداران طرحهاي ساده و كلاسيك شده است.تميز كردن و نگهداري شيشه كابين نسبتا آسان است؛ قيمت اين نوع كابين بر اساس تعداد لولا وبست هاي شيشه و آب گيرها محاسبه مي شود.

كابين دوش شيشه اي با فريم آلومينيوم

مي توانيد براي داشتن يك كابين داراي فريم متمايز، از فريم آلومينيومي با قاب هاي كوچك استفاده كنيد. استفاده از قابهاي كوچك آلومينيومي با رنگ تيره در مقابل شفاف بودن شيشه هاي درون اين قابهاي آلومينيومي، ظاهري متمايز و خيره كننده به فضاي حمام شما مي دهد.ضخامت قابهاي آلومينيومي در انتخاب اين نوع كابين از اهميت ويژه اي برخوردار است. ميزان استحكام يك قاب آلومينيومي با ضخامت 1.2 يا 1.6 ميلي‌متري خيلي بيشتر از مقاومت قاب با ضخامت 0.5 ميلي‌متر است.همچنين كيفيت آلومينيوم هاي به كار رفته در كابين هم تفاوت دارد. برخي براي كاهش هزينه تمام شده محصول، از آلومينيوم‌هاي بازيافت شده يا كامپوزيت‌هاي آلومينيوم استفاده مي‌كنند كه مقاومت لازم را ندارند.

كابين هاي دوش با در كشويي

اگر مايل به استفاده از كابين دوش هستيد اما فضاي حمام شما محدود است، استفاده از كابين با در كشويي بهترين راهكار است. كابين هاي دوش داراي در كشويي، شامل دو مدل هستند. در مدل اول، از يراق آلات آلومينومي و شيشه سكوريت (نشكن) طرح دار يا ساده با ضخامت 6 ميلي متر استفاده ميشود. اين كابين از قيمت مناسبتري برخوردار مي باشد، اما از نظر دوام و كيفيت با توجه به ميزان رطوبت بالا در فضاي حمام داراي دوام و طول عمر كمتري است.
در مدل دوم از يراق آلات تمام استيل و شيشه سكوريت (نشكن) طرح دار يا ساده با ضخامت 10 ميليمتر استفاده ميشود. در حال حاضر اين نوع كابين از نظر زيبايي و دوام استاندارد ترين كابين دوش است.


تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 3455
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه